3.5.2013

DSC04760 E: Ihanaa ku on jo perjantai. Tää viikko meni iha älyttömän nopeesti ja ens viikko on vielä lyhyempi. Iha hyvä vaa, koska oon tulossa kipeeks, johtuu varmaa siitä ku viikko sitte perjantaina olin koko päivän ulkona sateessa aika huonoissa vaatteissa siihen säähän ajateltuna. No mut nopeesti mä aina paranen et eiköhän tää tästä. Mä oon onnistunu jotenki tässä parin kuukauden aikana hajottamaan melkein kaikki mun farkut, en vaa ymmärrä. Mutta eilen siis käytiin nuo ostamassa carlingsilta ja makso lähes viisikymppiä. Toisaalta nuo on iha hirveet mutta sitten jotenki vaa ne pisti siellä kaupassa silmään ja oon iha rakastunu näihin (?). Mun on ollu nyt pakko alkaa pitää hiuksia nutturalla enemmän, koska mun hiukset on niin huonossa kunnossa tuosta kaikesta suoristamisesta ja kihartamisesta että yritän olla nyt ainakin sen pari viikkoo vahingottamatta näitä nyt kauheesti. Kohta ois nimittäin tarkotus muuttaa tätä hiusten väriä ja enne sitä on pakko saaha ees vähän parempaan kuntoon nämä. Vaikka onki aika hyvässä kunnossa muutenkin.DSC04795 DSC04793 heya13 DSC04767 DSC04780 DSC04781 DSC04794

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti