4.5.2013

kuuleeks mua kukaan

Snapshot_20130420_18 IMG_6109 Snapshot_20130420_19 IMG_6104 Snapshot_20130420_31 T: Joo on kai tää mun bloggailu jo vähä säälittävää mut minkäs teet. Tuntuu että vasta postasin mutta nyt kun tulin vilkasee nii onha tuossa jo 2 viikkoo vierähtäny! Aika menee nii nopeesti. Kohta on jo kesäloma, can't wait!! Ja nii onhan tuo Emilia kerinny postaa tässä välissä varmaa viis kertaa ainakin! Mulla ku ei oo sellasta varsinaista bloggausaddiktioo nii oon aatellu, että voisin mennä nyt taas vähän syrjään tästä bloggailusta ja jatkaa sitten kun löytyy paremmin aikaa eli luultavasti viimeistään kesällä! Voishan tässä parit kuulumiset kaikesta huolimatta kertoo. Kotiutin itelleni tällasen Jumpinin ehkä viikko kaksi sitten ja voin kyllä sanoo etten oo katunu hetkeekään! On ihana tulla pitkän päivän jälkee ja sujahtaa vaa tähä potkupukuun. Napsasin parit kuvat tossa pikaseen ku ei oo kuvia vieläkää kunnolla ollu aikaa ottaa ku kokeet painaa päälle koska tää kouluhan on jo ihan lopuillaan! Tänään en oo tehny mitään sen kummempia ku läskeilly pitsalla ja kattonu Netflixiltä elokuvan. Vappukin oli ja meni ja huippu olikin hyvässä seurassa! Ei mulla tässä muuta nyt sitten ollutkaan, koittakaa jaksaa tämä lukuvuosi loppuun sillä enskesä on oottamisen arvonen, yay!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti